We collect job opportunities from many sources and post here. We are specially targeting casual and temporary jobs which are suited for university students to earn while they study. Most of the job openings are from the location where famous universities are located.
Please find the below latest job opportunity
He arawātea whakaihiihi hei whakapiki i tō mahi, ā, kia pūmau ai ngā hua i te tautokotia o Te Puna Rōia!
- Haria mai ō tino pūkenga whakarite ki tēnei tūranga matarau
- Whakawhanaketia ō wheako Whakahaere Hinonga i te pūmanawa o te Kāwanatanga
- Hono mai ki tō mātou tīma tautoko, tīma takitini hoki
E manawanuitia ana e mātou o Te Tai Ōhanga ki te mātāpono o te Tiakitanga hei whakahaumako i a Aotearoa, nāianei, ā, haere ake nei. Ka tiakina e mātou ngā pūtea a Aotearoa, ko mātou hoki ngā tino kaitohutohu a te Kāwanatanga mō ngā take pūtea. Ko tā mātou aronga he whakapiki i te taumata waiaro mō Aotearoa whānui.
He arawātea whakaihiihi tā mātou kia hono mai ki Te Puna Rōia i roto i tēnei tūranga kātahi anō ka waihangatia, ā, he kirimana Here-ki te wā hei Kaitohutohu Tukanga ā-Ture. Ko tā Te Puna Rōia mahi, he tautoko i te tirohanga whānui a Te Tai Ōhanga, he pakari, he whaihua hoki te whakarato i āna tohutohu ā-ture kia tau ai te whakahaeretia o ngā mōrearea ā-ture me ngā hinonga. Ka mahitahi Te Puna Rōia ki ngā tīma kaupapa here me ngā tīma whakahaere o te tari kia tohua ngā momo take tūmatanui me ngā ture tauhokohoko.
Kōrero mō te tūranga
He mahi tino hirahira tāu hei Kaitohutohu Tukanga ā-Ture kia tautokotia te Tumu Whakarae ā-Ture me ngā Kaiwhakahaere Rōia kia mahitahi ai ngā tīma ā-ture, ā, kia mahi ngātahi hoki rātou ki te tari whānui.
Ko ngā tino haepapa:
- He whakarite, he whakahaere hoki i ngā tukanga kia kaha ai te ratonga o tō tautoko atu i Te Puna Rōia
- Kia tino tau ngā pūnaha me ngā tukanga whakahaere a Te Puna Rōia ki tāna i pīrangi ai.
- Te whakahaere i ngā momo mahi, te whakamahere, te wāwāhi rawa me te whakaarotau o ngā mahi
- He tuku ratonga ārahi, arataki hoki tōtika atu ki tētahi rīpoata o tō rātou tūranga, pēnei i te whakawhanake pūkenga me ngā āheinga
He pānga tā te Kaitohutohu Tukanga ā-Ture ki ngā whakahaerenga matua a Te Puna Rōia, ā, he haepapa nui tōna kia arahina te tīma whānui ki tētahi ahurea whaihua.
Kei runga noa koe mō te whakarite i a koe anō, mō te whai mahi hoki, ā, he kanohi hōmiromiro ōu ki ngā taipitopito. He nui kē tō hiahia kia angitū ai tō whakarite hinonga me te tautoko i ngā āhuatanga whakahaere
E eke panuku ai koe ki tēnei tūranga me tōtō mai:
- He ahunga e hāngai ana ki te whakatinanatanga me te kamakama o ngā mahi
- Ngā wheako whakawhanake, whakatutuki, tiaki hoki i ngā pūnaha tautoko i ngā tīma mātanga ki a rātou mahi
- Te āheinga ki te tuitui ki te pupuri ki ngā hononga me ngā momo hunga whai pānga.
- He ihopūmanawa mō te taha ā-tuhi, ā-waha anō hoki
- Ngā tino pūkenga whakarite, whakahaere anō hoki, mōhio tonu ki te noho hāngai ki te wā, te whakaraupapa i ngā mahi i raro i ngā āhuatanga uaua.
- Te whakatauiratanga o ngā uara tiketike
- Me he wheako mahi ngātahi ki ngā tīma ā-ture puta noa i te kāwanatanga, i te rāngai tūmataiti rānei, ka piki ake te hiahiatia ōu
Ko ngā Hua
- Te maringa nui kia mahi ki tētahi tīma kaha mō te tautoko, kaha mō te tino tutuki mahi, ā, he maha hoki ngā arawātea puta noa i te tari
- He wāhi e kaha whakanuia ana ngā āhuatanga kairangi, me te kaha ākina o te kaimahi kia whakawhanake i ōna ake ihopūmanawa, i tōna anō pito mata.
- He wāhi mahi e mau nei ki ngā uara o te kanorau me te whakawhāititanga, ka mutu, ko ngā wheako o tō ao he mea whakanui anō hoki
- He ngāwari, he pahawa te whakaritenga o ngā mahi, ā, e ākina ana kia kimi i te huarahi e tau ai te mahi/ora. Arā noa atu ngā momo rautaki hauora, waiora anō hoki.
- E 5 ngā wiki wehe ai i ia tau ki ngā kaimahi me ā rātou kirimana pūmau (mō ngā kaimahi maupoto, ka wāwāhitia te pūtea ki tāna i tika ai)
Tono mai Ināianei
Mō ētahi atu taipitopito, tirohia te tuhinga mō te tūranga. Ki te pīrangi taipitopito ake, he kōrero rānei āu, tēnā tuku atu ki a David Green, Kaiwhakahaere Rōia – Ture Tūmatanui ki David.Green@treasury.govt.nz
Rā kati: Rātū 9 Ākuhata, Katoa ngā tono me tuku ā-ipurangi. Ka kotahi atu tā mātou arotake i ngā tono hei te wā tae mai ai, ā, kei tohua te kaitono tika i mua rā noa i te rā kati.
Exciting opportunity to enhance your career and make a real impact supporting Te Puna Rōia/the Legal Team!
- Bring your exceptional organisational skills to this varied role
- Develop your Project Coordination experience at the heart of central Government
- Join our supportive and collaborative team
Mō mātou | About Us
At Te Tai Ōhanga – The Treasury, we are committed to Tiakitanga to make Aotearoa New Zealand a better place for people today and in the future. We safeguard New Zealand’s finances and are the Government’s trusted economic advisor. Our vision is to lift living standards for all New Zealanders.
We have an exciting opportunity to join Te Puna Rōia/the Legal team in this newly established Fixed-term contract role as Legal Practice Adviser. Te Puna Rōia contributes to the vision of Te Tai Ōhanga by providing robust and solutions-focused legal advice to effectively manage legal risk and implement projects. Te Puna Rōia works closely with policy and operational teams across Te Tai Ōhanga to advise on a range of public and commercial law issues
Kōrero mō te tūranga | About the Role
As Legal Practice Adviser you will play a critical role in supporting the Tumu Whakarae ā-Ture /Treasury Solicitor and Kaiwhakahaere Rōia/Legal Managers to ensure the legal teams work in collaboration and in partnership with the rest of the organisation.
Key responsibilities include:
- Developing and maintaining end-to-end system/processes to provide strong and effective support to Te Puna Rōia
- Ensuring the administrative systems and processes within Te Puna Rōia are fit-for-purpose
- Managing workflow, planning, resource allocation and prioritisation of work
- Providing mentoring and guidance to one direct report in their role, including developing their skills and capabilities
The Legal Practice Adviser is part of the operational backbone of Te Puna Rōia and plays a critical role in leading an effective culture within the wider team.
Ō pūmanawa | About You
You are a highly organised self-starter with great attention to detail and a passion for delivering a high standard of project coordination and administrative support.
To be successful in this role you will bring with you:
- A practical and pro-active approach
- Experience in developing, implementing, and maintaining systems that support specialist teams.
- The ability to build and maintain relationships with a range of stakeholders
- Excellent communication skills, both written and verbal
- Highly effective planning and organisational skills, including time management and prioritising work in a complex environment
- Demonstrated high levels of integrity
- Experience working with legal teams in government or in the private sector would be advantageous.
Ko ngā hua | What we Offer
- The opportunity to work in a supportive and high-performing team and internal opportunities across the organisation
- An environment where excellence is recognised, and staff are encouraged to develop their own talents and potential
- A workplace that values diversity and inclusion and recognises the value of your lived experiences
- Flexible work arrangements and encouragement to enjoy a positive work/life balance with and a range of health and wellbeing initiatives
- 5 weeks annual leave for permanent full-time employees (pro-rated for part-time employees)
Tono mai ināianei | Apply Now